AMACIMIZ
Amacımız; yeteneklerini doğru kullanabilen, benlik algısı güçlü, bağımsız ve özgüveni yüksek, kendisine ve çevresindekilere duyarli, anadilini ve en az bir yabancı dili çok iyi bilen, sorgulayan, araştıran, yaratıcı, eleştirel düşünme becerilerini kazanmış, aktif ve mutlu bireyler yetiştirmektir.
Bilim ve Sanat Anaokulu güvenli, temiz, sıcak bir ortamda deneyimli ögretmenleri ile 2-6 yas grubu çocuklarimiza aktif, yenilikçi ve planlı bir egitimi, okul-aile dayanışması içinde vermektedir.
EĞİTİM SİSTEMİMİZ
0-6 yaşlar arasını kapsayan okul öncesi yılları; kişiliğin oluşumu ve şekillenmesi, temel bilgi, beceri ve alışkanlıkların kazanılması ve geliştirilmesinde ileri yillara olan etkisi nedeniyle, yaşamın en kritik dönemlerinden biridir.
Bu bilinçle, okulumuzda; her yaş döneminin gelişim özelliklerini dikkate alan, Aktif Öğrenmeyi (Yaşayarak Öğrenme) temel alan, çocuklarımızın her yönden gelişimlerine katkıda bulunmaya çalışan Karma Eğitim Programı uygulanmaktadır.
EĞİTİM KADROMUZ
Okulumuzda, eğitim seminerleri ile uzman sınıf ve branş öğretmenlerimizin mesleki gelişimlerinin sürekliliğini sağlamayı amaç edinen bir eğitim politikası uygulanmaktadır.
EĞİTİM PROGRAMLARIMIZ
Okulumuzda; tam gün, yarım gün, oyun saatleri ve günlük bakım programları vardır.
Tam Gün : 07:00 – 18:30
Yarım Gün : 12:00 – 18:30
Oyun Saatleri : 10:00 – 12:00
Günlük Bakım : 07:00 – 18:30
BRANŞ DERSLERİMİZ
– İngilizce
– Almanca
– Drama
– Müzik
– Satranç
– Bale, Dans
– Folklor
– Ritmik Jimnastik
– Yüzme
BİLİMSEL ETKİNLİKLERİMİZ
– TELESKOPLA GÖKYÜZÜ GÖZLEMLEME
– TEMEL FEN DENEYLERİ
– AYLIK VE YILLIK BİLİMSEL PROJELER
– VÜCUDUMUZU TANIMA
– BİTKİLER DÜNYASINI TANIMA
– HAYVANLAR DÜNYASINI TANIMA
– DÜNYAMIZI TANIMA
SANATSAL ETKİNLİKLERİMİZ
– SERAMİK VE KİL ÇALIŞMASI
– RESİM-TUVAL ÇALIŞMASI
– EL İŞİ ETKİNLİKLERİ
– BASKI BOYA ÇALIŞMALARI
– BALE DANS ETKİNLİKLERİ
– FOLKLOR
– MÜZİK
ÖZEL ETKİNLİKLERİMİZ
Pazartesi – Renklerin Günü
O güne ait verilen bir renk doğrultusunda, öğrencilerin o rengi simgeleyen bir kıyafet giyinerek veya aksesuar getirerek, oyunlarla renk kavramlarının işlenmesi sağlanır.
Salı – Kitap Günü
Her öğrenci evden sevdiği bir hikaye kitabını getirerek arkadaşlarıyla paylaşır. Daha sonra, hikaye kitabı öğretmen tarafından okunur, hikaye tüm çocuklar tarafından dramatize edilir, ortaya çıkan problemler için çözüm önerilerinde bulunulur. Böylece, çocukların kitap okuma alışkanlığı kazanması, yaratıcılık, kısa ve uzun süreli hafıza becerilerini geliştirmesi, problem çözme ve analitik düşme becerileri kazanması sağlanır.
Çarşamba – Göster-Anlat Günü
Öğretmen seçtiği bir öğrenciye göster-anlat torbasını verir. Bu torbaya çocukların ilgisini çekebilecek sürpriz şeyler konur. Öğretmen ile birlikte, arkadaşlarına anlatılması sağlanır. Bu etkinlikle, çocukların eşyaları tasvir edebilme, anadili etkin kullanabilme ve yaratıcılık becerilerinin geliştirilmesi sağlanır.
Perşembe – Eğitici Oyuncak Günü
Her öğrenci sevdiği bir eğitici oyuncağını (puzzle, eşleştirme kartları, yap-boz vs.) evden getirerek arkadaşlarıyla paylaşması sağlanır. Bu etkinlik ile, çocukların parça-bütün ilişkisi kurma, dikkatini toplama ve işbirliği becerilerinin geliştirilmesi sağlanır.
Cuma – Parti Günü
Her hafta Cuma günü farklı bir parti ile (şapka partisi, maske partisi, pijama partisi vs.) çocuklarımızın eğlenmesi sağlanır.